Wednesday, July 13, 2011

Graduate Development Programme

Salam,,,selamat malam...setelah beberapa hari xberblog..akibat kekangan masa..dan sewaktu dengannya.. mlm ni baru la aku tergerak nk menulis untuk blog aku yg jarang2 aku update nie... cerita banyak yg nk tulis..tapi tula xtaw nk mula yg mana satu... actually now aku baru 3 hari join GDP under SIDC... memang masa 1st day, aku agak terngantok jugak..disebabkan lama xbelajar..mcm kuliyah dulu...tp aku try jugak nk lawan...naseb boleh la jugak...seramai 62 org yg join program nie...datang dari universiti lain2...selama 3 hari ni banyak jugak la ilmu2 yg aku dapat....skills jugak dia ajar..cthnya communication skills dan byk lgi...mmg berguna la untuk future..especially in the workplace... the most important thing that i'm very interested to join this program because all the participant will seat for SC licening... it is most benefit to me....=) I hope, everything going well..Pray to Allah for his blessing...Amin

Antara yg dh terjadi 3 hari nie:
Day 1- Introduction to SC,SIDC n BURSA
Day 2-Developing True Potential
Day 3-Developing True Potential

Oklah...nak sambung tengok cerita zuriat yg tercalar at tv9....daa...nite all

No comments:

Post a Comment