Wednesday, August 24, 2011

Ucap awal2 lah..

Salam.... dikesempatan ini....kite nak ucap Selamat hari raya Aidilfitri..Maaf Zahir Batin... ucap awal2 sebab esok dah nak balik kampung...mungkin xonline seminggu....line kt rumah xok...jadi better I wish awal2 kan....



Sesuci di Aidil fitri


MeraH



Terima Kasih atas se-pasang kain merah neh....kepada: Am's Family...hihihi... harini dah siap g amik n siap try lagi....lining dalam buat warna hitam sebab xnak nampak merang terang sgt kalo lining merah..so buat combination dgn hitam....heheehe...

Monday, August 15, 2011

O.S.K

Recenlty just received the placement for my industrial training after the Hari Raya...
yeah OSK investment bank!!.hope everything will ok...as they mention to me ealier..work as a DEALER.. please pray for me...Thanks

Sunday, August 14, 2011

MoDe: Layan LaGu RaYA

Salam.... malam ni pas terawih belek2 lagu dalam laptop..jumpa lagu raya.... Ahhaa apalagi pasang terus.... best jugak dengar...sume sedap2 la...tp penyanyi dulu2 jela yg nyanyi sedap....lagu lama yg penuh nilai estatika.. paling aku suka lagu yg Aishah nyanyi... suara dah la sedap,....pastu mcm menjiwai... apalagi aku pon nyanyi sama la.....mesti jiran2 bengkek je dengaq..........nak wat cane hobi suka nyanyi.........hehehehehhe... ni baru aku sorang..belum lagi termasuk adik2 aku yg sememangnya soka nyanyi jugak,,,,,=)
video

ni salah satu lagu aisyah yang lemak+merdu+nyaring...Pulanglah....layan.....


Saturday, August 13, 2011

no name

Salam... selamat petang semua..Alhamdulillah harini dah masuk 13 Ramadhan..hampir separuh Ramadhan dah.. syukur diberi kesempatan oleh Allah s.w.t.... harni petang ni hujan lagi dekat sini... mggu ni saje petang2 dah mula hujan... Harini xtaw nak masak apa untuk berbuka... buka peti ais ade ikan n lauk semalam.. So, decide makan jelah apa yg ade...senang....habeskan ja dulu..esok2 baru masak lain... lagipun hrni berbuka sorang.. so mood pon xberapa la excited nk masak.....tp ape pun xbleh la nk sedih2 kan di bulan puasa nie.... dekat 10 hari aku xberblog... hanya baca blog2 org jew... harni rasa mcm nk tulis something...taip jelah ape2 pon...tu yg entry xbernama neh..hehehehhe....hilang2 kan boring..sementara nk tggu waktu berbuka...ditambah dengan cuaca yg sejuk..hujan yg semakin reda....kalau kilat2 takut la jugak nk mengonline neh....xsabar nak tggu adik mai sini with yayan....boring sunyi2 neh.... mati kutu dah....huhuhuhuuhhuuu.... Okla out dulu...daaa...selamat berbuka..

Wednesday, August 3, 2011

I'M SICK

Oh hoo..now i'm sick...ya SAKIT GIGI!!!!!!!!!!!!!!!!...++ Gusi bengkak..arrrgghhhhh!!!!!!!....hari ke 3 Ramadhan ak di uji dengan saket neh....tumbesaran gigi bongsu yg terganggu dek ruang yg terhad..huhuhu....rasanya ni entry ke 2 aku pasal sakit gigi....rasa mcm nk cabut..tapi takut...hohoho cepatla sembuh..ak dah x tahan..sakittt....jadinya berbuka dengan bubur McD jela....tapi perut lapa sgt..waaa...
now I'm SICK..=(

Tuesday, August 2, 2011

Ramadhan hari ke 2

Salam Ramadhan... harini merupakan hari ke2 umat Islam menjalani ibadah puasa..syukur Alhamdulillah masih berkesempatan untuk menunaikan salah satu rukun islam ini...puasa kali ini, ak masih di KL lagi...lebih kurang anak perantauan la...hehehe... tahun lepas aku di Shah Alam..berstatus pelajar....tinggal dengan puan fety..berbeza kali ni, aku dengan cik lin....tahun ni puan fety pon bertukar status menjadi isteri kepada incik mus...teringat tahun2 lepas..kami masak sama2 untuk berbuka...sungguh rindu saat tu... kali ni naseb la ada cik lin temankan aku...kalau tak lagi sedih...sob3....huhuhuhuhu...aku harap2 dapat lalui Ramadhan kali ni dengan penuh istiqamah....Amin ya Rabb..