Monday, June 20, 2011

Officially Completed my degree

Salam..selamat malam,,,,
Setelah selama 2tahun setengah aku belajar untuk degree nie, akhirnya selesai sudah degree aku... syukur Alhamdulillah padamu ya Allah.. walau pada hati kecil ku agak sedih dan kecewa dengan result thesisku.. tp aku tetap bersyukur xda la yang sangkut...semuanya lancar..... buat kawan2 semua especially geng floating tahniah atas kejayaan anda semua yang aku dengar result dekan2 n hebat2 sume......TAHNIAH!!!!!!!!!!!...hehehe...
tamatla sudah perjuangan aku selama 2tahun setengah....ditambah pulak 3 tahun semasa diploma.... Andai ini pengakhirannya aku terima dengan redha....=)  mungkin pada masa akan datang akan membuatkan aku lebih berusaha bersungguh2....mungkin untuk master nnt ke...hehehehe,,doa2 ye kawan2....

1 comment: