Friday, June 24, 2011

KesukAan

Salam...selamat hari sabtu semua....cuaca harini nampaknya amat cerah...cuma pagi td gaya mendung.. ingatkan nk hujan..tp..Itulah kan kusangkaan mendung sampai ke petang, rupa2nya panas di tengah hari... eh apa pasal aku berperibahasa neh.... hari sabtu minggu neh aku xg mana2 just duduk kat rumah.. pagi tadi kemas rumah apa yg patut...basuh baju yg dh menggunung tu...selesai sume..boleh la rileks goyang kaki tgk tv ....dan boleh la ak update blog neh...... sabtu juga la untuk aku rehat dari kerjaan....tak payah pergi kantor...xpayah susah2 iron baju... jadi mmg dinanti2 kan la weekend neh... boleh la rehat puas2... kome semua kemana harinie? adakah mcm aku neh..dok umah je....... perut pon dah kenyang...
.
.
.
.
.
.
.
.


cerita semalam, setelah cukup target aku nak puasa seminggu..syukur Alhamdulillah...Sekarang ni pon dah 23 Rejab..xlama lagi Syaaban.. dan Ramadhan pula menyusul....terasa masa begitu pantas sekarang neh..
 Motif tunjuk pic neh..saje jew...bukan nk tunjuk rajin masak ke apa.. tp mmg kesukaanku tgk gamba2 makanan..hehehehhe,,,,
 Nilah juadah2 berbuka semalam...ringkas je...tp kenyang.....


 Sotong Kering sambal


Sepat masin....sedap wooo
.
.
.
.
.
okeh thats all...=) happy weekend





Psssssssssss: nyummmmmmyyyyyyyyyyyy

3 comments:

  1. amboi.. kemain kamo yer... ahad sok jgn lupe ae, teman i p klcc lak tau.. sabtu dh puas rehat dh.. hihi.

    ReplyDelete