Wednesday, September 7, 2011

TerPaksa M.C

Hohohoho...harini aku M.C..............because last nite ak sakit..sakit apa??...dalam perut...adoila.... citenya gini...elok ja lepas makan meggi...n aku pon nk solat la....mandi dulu..bersihkan diri....masa tu dah start sakit2...sikit...sikit...lama2 rasa makin menyucuk2....adoi...warrgggghhhh...sakitnya...huhuhu... bila nk perform solat...lagi la sampai xleh nk diri,....bila diri ja...peningnya...mcm nak muntah...waaaa..last2 aku terpaksa la solat duduk..teruk kan....kol sorang kwn aku yg terdekat..mintak tolong bawak gi klinik........naseb la ada dia....pegi pusat peubatan terdekat la....ooo....dalam 9 lebih....tahan sakit lagi..muka dh kebas2.....yg xboleh blahnya,,,, turn aku dapat dalam 11.30 mlm....bayangkan la....2jam setengah kene tguu..OMG...sampai saket pon dh hilang...yg dukacita laginya....Doktor yg bg rawatan sgt la xprihatin...xcheck ape2 pon..tanya itu ini...siap blh nk marah la...memang lepas nie xpegi dah..service very bad,,,,,,,,neseb la doc tu bukan sekaum aku....end

No comments:

Post a Comment