Friday, December 24, 2010

weekend yang sepi

weekand yang sepi...
sunyi tanpa gelak tawa...
hanya desiran angin...
weekwnd yang sepi...
aku tido, aku bangun,
hahaha...xtaw nk memulakan macam mana entry nih...konon nk mereka sajak...hahahha
tapi hancus gedebus....pagi2 ni aku try godek2 blog nie... mempunyai keinginan utk menulis tp kemalasan yg amat sgt...so.. ni blog try2 aku la...
salunya if ade budak2 tu laptop mmg menjadi rebutan..n now depa dh balik....tinggallah aku... bersama laptp yang xdak org nk berebut nih......uhuhuhu....

  • ni antara perebut2 laptop...
mereka jugak


bile ade sume berebut..Fb addicted adik2 ku..tambah2 c.e tue....
to c.e selamat bergelar siswi.....
to ajad selamat dok hostel
to tj mai la cepat...
ok..lastly..selamat pagi sabtu....masa utk rileks2..tido2..

2 comments: