Wednesday, December 29, 2010

Hari-Hari

Salam...selamat malam...
Disebabkan mataku yg kurang rasa mengantuk..aku pon tulis la entry nih....(padahal da tido byk ptg..hohoho).Nak story pasal kije yg aku kena buat hari2...huhuhu.....kt ofis kije yg same aku kena hadap hari2...menyetelkan source company USA tuh....kadang2 mata tidak dptku tahan dari melabuhkan tirainya....huhuhu..akibat seawal 7 pagi aku kena berada kat ofis utk memulakan tgs...disaat org lain blum lg sibuk dijalanan..aku sudah sampai di tmpt dudukku utk meneruskan segala misi n tugas yg diberikan...sebenarnya kerja yg diberikan agak enjoy n riang(cewah)..hahaha..mengahadap PC 8jam sehari..tanpa hiraukan yg laen..(padahal jeng2..hohoho)..harinie genap sebulan aku intern kat situ..sebuah company di tingkat 6...nasibla classmate ku seramai 7 org praktikal sama...so,boleh la aku gossip2 time kije..hehehehe...(xbg ngantok la!)..time paling best..apalagi time lunch la...dpt jugak aku tenangkan mataku nih...sambil tuh..boleh rehatkan mata nih...hahahhaa... praktikal kt cnie mgkin xdpt nk apply apa yg aku dh blaja dulu..mgkin 20% je kot ade..tu pun not relates to Islamic Banking...tp
yg seronok elaun masyuk( eleh padahal hari2 xsabar nk tgu elaun masuk.. huhuhuhu...).


  • ni la mejaku....thank to  company bg meja yg xpyh share2..wink.
(meje bersepah konon rajin wat kije la..)


excel..excel...hari2 ku kena date ngn excel nih.....hohoho...btw, ikhlaskan hati dlm stp pekerjaan..peringatan utk diri sendiri n yg lain jugak..
Sebelum tutup entry nih..nk ucapkan tahniah kpd pemain bola sepak Malaysia yg dh menang piala AFF Suzuki.....


Salam Ukhwah..

3 comments:

  1. A'ah kn zu.. sbln dh kite keje kat sni.. (skg berada d office msh smpat bc blog..hehe).. walaupon bosan dgn keje yg sama, tp relex n berbaloi jg dgn elaun tu.. hahaha..
    malaysia menang.. horey.. walupon co. kite ni usa base tp kite cuti jg ari jumaat.. ye.. m'sia mng, jumaat cuti.. x yah hadap excel tu.. :))

    ReplyDelete
  2. tula..dok tgu elaun..xdpt2 jugak..ape depa igt kita nih xwujud ker..huhuhuhu...ntah ble la nk dpt an...hope nexweek....ade berita best..=)

    ReplyDelete
  3. mmg clear pon..=)
    kalo blh da lama ku buat..hahahaha

    ReplyDelete