Friday, February 1, 2013

New BabY MIRAGE

Alhamdulillah sudah 2013.... masih diberi kesempatan oleh yang Maha Esa untuk menyedut udaranya di muka bumi ini..... sebenarnya entry ni patut di publish sebagai entry penutup 2012.. tapi aku macam tulah... berkobar2,,,tapi separuh jalan je.... baru taip tajuk..n save... ni dah masuk february baru publish... pekasam lah..cerita pon dah basi... tapi nak jugak la post..sebab untuk tatapan aku juga nanti.... hohohoho.. Ok.. 2012.. mission completed... ya... apa yg aku hajatkan tercapai... ya my new baby mirage.... hehehehe
finally manage juga nak beli my car... nasib jugak lah ada rezeki time tuh... syukur alhamdulillah... Masa mula2 rasa takot nak bawakkk..gerun pun ade... sebabnya aku ni bukan pernah bawak kete kt KL ni... kalau nk kona2..gostand2 boleh lah..tu pon area2 umah jelah... hahahahaha... tapi sejak2 dah bercar nih,,, aku dah boleh bawak la...pegi ofis balik ofis.... dan kawasan sekitarnya... satu improvement la pada diri ni....
bravooo.. clap2 your hand... hehehehe... nanti aku update pic tue.... sebab malas nak transfer dari camera lagi.... ok azam 2013 pulak... sedang planning....hehehehe.. ok all da best uols... Salam

No comments:

Post a Comment