Thursday, May 10, 2012

meimei

Assalamualaikum..setelah sekian lama tak berblog..dalam sebulan ku tinggalkan ,aku muncul kembali...  sign in blog mcm biase...tup2 blog dah bertukar .... everything change fast..... ingatkan facebook je yg selalu bertukar... blog pon jd....terkial2 jugak lah aku cari button nk create post baru ni...hohohoho... lama xberblog, byk yg nk ditulis...tp terkubur....dengan laptop yg dh sakit....xpulih2 lg....dekat opis memang xboleh lah kalau nk update.... so mlm ni, berbekalkan laptop pinjam....aku try lah update....  terlebih dahulu...nak wish selamat hari lahir abah....=) walau apa pun, kami syg abah...  dan seterusnya lagi beberapa hari je lagi aku akan mula bercuti,,,,, utk ape?... kakak ku kawen..ya, harap2 semuanya berjalan lancar..... dan lagi satu, utk aku, sabtu ni kena exam...waaa...nak prepare ape pon xtaw... try yg terbaik...study ape yg patut..doakan utk aku jugak... dan tak lupa jugak tahniah utk adikku c.e dapat DL lagi.. dan tak lupa jugak utk A.S yg dah habis belajar.... tahniah semuanya... ( apekah yg aku merepek2 ni..dah mcm buat penhargaan tesis pulak)   oklah...... doakan aku.. doakan kami semua ye kwn2..... selamat malam...

1 comment: