Wednesday, February 22, 2012

22.02.2012

Salam................selamat malam....wah dah lama jugak xupdate blog neh....setelah kesekian kalinya ku tinggalkan... I'm back again...ewah...hehe.....lately banyak urusan yang nak kena selesaikan....so mcm xda masa nak update.... harini 22022012...hari yang agak lucky la pada aku...... sebabnya aku dah lulus exam M7(Financial statement analysis n asset valuation) handle by Securities commission Malaysia.... dan akhirnya setelah kali ke 5 aku sitting modul ni....hari aku berjaya... syukur sangat...Alhamdulillah..terima kasih Ya Allah...
haruslah senyum suke!!!...hehehehe..sangat excited.... bukan apa...aku dah penat dok usung ulang alik buku2 M& tu ke opis hari2...hik2...so nnt boleh la melenggang kangkung jelah.... peace!

1 comment:

  1. Alhamdulillah...tumpang lega kalau tak budak ni KALUT...:P

    ReplyDelete