Friday, November 25, 2011

E.x.a.m

Assalamualaikum semua.... sihat semua?,,,dah dekat sebulan rasanya aku tak mengupdate blog neh...akibat kekangan masa ditambah pula kesibukan aku nak exam...maka terkuburlah beberapa entry....hehehehe.... malam ni pon, rasa bosan2 mula rasa nak mengupdate blog neh ngn entry baru kan... cakap pasal exam....haaa..finally aku dah PASS exam untuk MODUL 6-securities law.... yg aku happy nya sebab kali ni dah 3rd sitting tau aku sit utk exam nie...dah Syukur Alhamdulillah..akhirnya lulus jugak...aku pun xtaw kenapa boleh sampai 3kali...hahaha....selamat la jugak dah lulus...kalau sampai forth sitting...alamat melayanglah RM aku...hahahaha...(dasar jenis jimat)..kui2....and seterusnya exam utuk MODUL 7....................tapi aku macam xready lagi...so aku tgu dulu lah...hihihi..... actually, fyi exam ni berkaitan dengan pekerjaan aku sekarang....required by Bursa....nak tak nak..I have to do...waaaa....tulah ingatkan dah habis belajar xpayah nak exam lagi...tapi rupa2nya bila dah keja ni ada lagi.....hohohoho.......tu yang boleh sampai amik 3 kali...dah lama xbelajar kan...huhuhu...agak terok la jugak....


behind the scene:
dah siap packing barang nak balik kampung neh....esok ada sorang my friends, geng asrama nak kawin..n ade sorang lagi kawan diploma nak tunang......apa2 pun TAhniah korang.....

No comments:

Post a Comment