Sunday, May 15, 2011

entry tidak bernama

Salam...selamat malam...blog yg telah ku cutikan beberapa hari...harinie..mula nk aktifkan balik...aku cutikan blog neh disebabkan beberapa perkara yg perlu aku laksanakan dan selesaikan....Alhamdulillah perancangan sume berjalan dgn lancar..walau pada mulanya aku mengalami beberapa kekangan masa ditambah dengan sedikit masalah...akhirnya Thesis aku pon siap sepenuhnye....setelah diubah suai selepas mendapat beberapa kritikan mase viva haritue...hehehe..sungguh sangatlah penat nk menyiapkan..ku gagahi jua... dan akhirnya dapat uga ku tempuhi...aku harap result nye tidak mengecewakan.. Amin...now, aku fokus pada kije.... =)..konon2 nk jadi pekerja dedikasi..hehehehe... tp kadang2 sunyi sebab dah xde kwan2 yg sama intern dulu merangkap kwn2 seangkatan aku....=(....

1 comment: